torsdag den 4. september 2014

Tegnerier

Jeg har været ved at tegne sammen med mine elever i 4. Klasse. Vi har kastet os ud i doodling eller zentangle, som det også hedder, og jeg er blevet helt bidt af det. Man får virkelig blod på tanden, når man Googler rundt og bliver inspireret af alle de flotte tegninger, som folk får krussedullet. Hvis du er interesseret, så er det bare med at komme igang. Det er slet ikke svært, og det bliver super flot.

              

                          

                          

             

4 kommentarer:

  1. Godaften,

    sikke ete fantastisk træ du har tegnet. Det er super for helsen og roen i kroppen.
    Min veninde elsker kunst og hvis du havde nogle billeder af dine elever i 4 klasse, så ved jeg at min veninde Maria ville glad for at se.

    Lige nu ligger hun igen på Rigshospitalet: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/09/tilbage-pa-riget.html

    Fortsat god fornøjelse med tegneriet:-)
    Mary-Liz

    SvarSlet
  2. Hej Mary-Liz
    Tak skal du have. Jeg kan desværre ikke ligge billeder ind af mine elever... I må nøjes med mit træ :-)
    Mvh. Mette

    SvarSlet