fredag den 19. september 2014

Godnat og sov blødt

Vilma har fået nyt nattøj. Det er simpelthen SÅ fint og lækkert i kvaliteten. Det er af mærket Celavi, og det er det første nattøj, vi har derfra. Sættet består af en lidt lang trøje og et par slim bukser. Vilma er et meget varmt barn, så vi er startet ud med trøjen, som er en slags tunikamodel, og derfor kan bruges som kort natkjole. Det er altså smart, og når der så begynder at blive koldere, får hun bare bukserne på dertil. Det er altid et problem herhjemme, at hun rigtig gerne vil sove i natkjole, men det bliver lige en tand for koldt om vinteren, når hun altid sparker dynen af, så snart hun er faldet i søvn.
Celavi har lavet flere lækre sæt til både piger og drenge, og jeg synes faktisk, at prisen for sådan et sæt er rigtig god i forhold til den meget fine kvalitet. I kan se flere af sættene på www.kids-world.dk Min yndlingsbutik når det gælder nethandel. De har et kæmpe sortiment, rigtig gode mærker, og så er der fragtfri levering, hvilket jeg synes, er et kæmpe plus og en super god service.

                            

               

                       
                                   "Prøv at se mor, man sover rigtig godt i det"


                

8 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot design. Meget enkelt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jeg også rigtig godt lide.
      Kh. Mette

      Slet
  2. Jeg elsker også Kidsworld. Jeg vælger altid de netbutikker med fri fragt hehe..
    Hilsen Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det samme her. Det er så træls, hvis man har fundet en enkelt ting og så skal til at betale 50-60kr i porto :(
      Kh. Mette

      Slet
  3. Har lige været inde at kigge på siden. Der er virkelig et flot sæt til drenge også. Tak for tippet og god weekend.
    Lise-Lotte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt.
      God weekend til dig ;)
      Kh. Mette

      Slet
  4. Lige præcis sådan et sæt nattøj har vi længe stået og manglet. Vi bruger faktisk kun nattøj når hun sover med veninderne for ellers bliver hun for varm og sparker dynen af. Men vi skal jo bruge nattøj alligevel. Det gamle er nu for småt og Anna gider på ingen måde noget der er lyserødt eller alt for tøset. Det der sæt var lige i øjet så jeg strøg lige ind og købte det (+ lidt andet vi også manglede). Smed også lige en bemærkning om jeg havde set nattøjet hos dig.

    SvarSlet
  5. Hej Marina. Jeg er rigtig glad for, at jeg kunne hjælpe dig med at finde nyt nattøj. Glæd dig til du får det. Det er SÅ lækkert i kvaliteten, og rigtig fint i farven også. Jeg kunne sagtens bruge en formue inde på Kidsworld. De har så mange lækre ting derinde.
    Tak fordi du læser med herinde :-)
    Kh. Mette

    SvarSlet