mandag den 15. september 2014

Kagetid

Igår fik vi kaffebesøg, så der skulle fremtrylles en kage. Det blev en æblekage, der blev til en pærekage. Jeg havde ikke nogle æbler men derimod en masse pærer, så dem smed jeg i i stedet for æbler, og den blev faktisk så utrolig lækker. Den blev serveret lun med flødeskum rørt med en smule vanille. I har fået opskriften før, men nu kommer den altså lige igen, hvis nogle skulle have lyst til at bage den. Og den kan jo så laves med enten pærer eller æbler eller måske noget helt tredje...

                              

                              

                 

2 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Jeg vil lige fortælle, at jeg har brugt din opskrift (med et par justeringer)... og hold op hvor er den god :-D

    Hvis du klikker her: http://mini-hakkeren.blogspot.dk/2014/09/skn-blekage.html kan du se, jeg selvfølgelig har linket til dig :-D

    - Pia

    SvarSlet
  2. Dejligt at du kunne bruge opskriften. Det er altså en lækker kage lige meget hvilken slags frugt man tilsætter :-)
    Kh. Mette

    SvarSlet