lørdag den 6. august 2011

Sonny angels

Nej nu tror jeg altså, at jeg bliver nød til at skal have en af disse små søde babyer. De har efterhånden stået på listen over ting, jeg må eje i et stykke tid. Så er det bare lige, at man skal til at vælge.... Det er jeg ikke altid så god eller hurtig til. Hmmm... Jeg har ikke set dem live endnu. Jeg ved ikke, om man kan købe dem her i Aalborg. Jeg har ikke set dem nogle steder her, men jeg mener at kunne huske en butik i Århus, der har dem. Så den må jeg lige indenom på mandag, når jeg alligevel er dernede.
Klik på billedet, for at lukke vinduet

Klik på billedet, for at lukke vinduet
Japansk dukkefigur, der er helt uimodståelig. Figuren er en lille lykkebringer, der giver sin ejer kærlighed og virker healende. Det er ihvertfald det, som skaberen af Sonny Angels, den japanske designer Soeya, har ønsket med de søde små figurer.

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Klik på billedet, for at lukke vinduet

 
Billederne er lånt her hvor de små babyer også kan købes.

1 kommentar: