søndag den 14. august 2011

Mums

Vi har en skøn butik her i vores lille by. Den hedder Mums, og der kan man få alt muligt lækkert. Der er the, kaffe, hjemmelavet chokolade, olier, flødeboller, marmelade, vin og meget meget mere. Tulle havde inviteret dagplejen hjem til fødselsdag i torsdags, og vores dagplejemor havde sørme en lille ting med til moren også. Meyers lækre marmelade i to varianter. Hvor betænksomt af hende. Det skal nydes på en hjemmebagt bolle senere idag. De er nemlig lige sat til hævning.


4 kommentarer:

  1. Nå så ved jeg da, hvor du bor ... har tit været omkring på vej hjem - kun en lille omvej ;0)
    Super lækker lille butik ♥♥

    SvarSlet
  2. Jeg har boet i Aalborg en del år, men jeg har aldrig hørt om stedet. Det lyder ellers som en butik, hvor man altid kan finde en god værtindegave.

    SvarSlet
  3. Hej Merete. Ja, det er nemlig en skøøøøn butik. Masser af lækkerier.
    Kh Mette

    Hej Malene. Det er en butik, hvor man bestemt kan finde en værtindegave. En rigtig skøn en af slagsen. Den ligger udenfor Aalborg centrum. I Gug. Lige overfor Gug skole hvis du er kendt derude :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Jeg ved godt hvor det er henne af. Jeg bliver nødt til at kigge forbi, næste gang jeg er på de kanter :)

    SvarSlet