søndag den 14. august 2011

Ferie forbi og en stor dag

Ak ja, her slutter ferien så. Tænk engang at vi faktisk har været hjemme i 7 uger nu. Det er helt vildt at tænke på og slet ikke til at forstå, at så mange dage kan gå så hurtigt. Men sådan er det nu engang, og nu starter et nyt kapitel af vores liv. Vi er nemlig fra i morgen forældre til et skolebarn. Det bliver stort og meget spændende, hvad storedrengen siger til at gå i skole. Vi skal med ham i morgen, og han starter ud med en kort dag fra kl 8.05 til 9.35. Derefter skal han i Dus i nogle timer. Han begyndte allerede i Dus d. 1. august, så han er ved at være klar over, hvad det er for noget. Det skal nu nok blive godt. Jeg kan mærke på ham, at han glæder sig, og synes, at han er en meget stor dreng nu. Ak ja, jeg synes jo, det nærmest var igår, at jeg lå og så ind i hans store blå øjne, efter han lige var kommet ud i den store verden....
Min lille store dreng

2 kommentarer:

  1. Håber skolestart er fint overstået? Ja når man kigger baby fotos er det helt vildt hvor meget der sker fra år til år m de børn. Noget helt andet: på kirkesjov skriver du at du har andre farver bamsestof.. vil du bytte nogle stykker m noget af det grønne?

    SvarSlet
  2. Hej Ellen Kathrine
    Ja, skolestart er vel overstået. Det gik så fint, og han klarede det super flot :O)
    Mht. bamsestoffet. Jeg har to hele juniorsæt med pude og dynebetræk til, så jeg nænner ikke at klippe i det. Det ene har min mor gemt til mig, fra jeg var lille, så det er derfor også lidt specielt for mig. Hvor har du dit sæt fra??
    Kh Mette

    SvarSlet