mandag den 6. oktober 2014

Uld til vinter

Nu hvor den kolde tid nærmer sig, har jeg været på jagt efter et lækkert uldsæt til Vilma. Jeg synes, at det er rart at have et sæt, som hun kan bruge under flyverdragten, hvis børnehaven skal på udetur en hel dag, eller hvis vi selv skal på tur til skøjtebanen, kælkebakken, skoven o.s.v. Forleden modtog vi så dette fine sæt fra Hust&Claire. Det er et helt utroligt lækkert sæt. Sættet er fremstillet af merino uld er oeko-tex certificeret og bare så blødt og behageligt at have på. Da Vilma først var sprunget i det, var det faktisk ikke til at få af hende igen. Sættet fås inde på kids-world og der er både todelte sæt, strømper, bodyer og heldragter i forskellige farver og designs derinde. Så hvis I, ligesom mig, er i tvivl om hvad I skal vælge, når det kommer til uld, kan dette altså varmt anbefales.

                            

                            

                            

         

                

12 kommentarer:

  1. Hanne Christensenmandag, 06 oktober, 2014

    Åhh tak for tippet. Det er altid så umuligt hvad man skal købe af uld. Det kradser slet ikke?
    Mvh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Niks, det kradser overhovedet ikke. Det kan jeg garantere for. Ellers ville Vilma nemlig ikke have det på.
      Kh. Mette

      Slet
  2. Vi har før haft Joha, som også er ret lækkert, men jeg er altså helt vild med de her stjerner :-)
    Hilsen Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også pjattet med stjernerne :-) De er rigtig fine.
      Kh. Mette

      Slet
  3. Hvor er det fint og hvor er din datter sød ;-)

    SvarSlet
  4. Er helt vild med det brune til min Asger!!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå Annette. Det er også bare fint :-)

      Slet
  5. Anne-Mette Nielsentirsdag, 07 oktober, 2014

    Hvor er det fint. Kender ikke mærket, men vil da helt sikkert tjekke det ud.
    Hilsen fra Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør det Anne-Mette. Det er Så lækkert. Dejlig blødt og god pasform :-)

      Slet
  6. Hvor er det super flot og ser rigtig lækkert ud. Vil strak se om jeg kan få fat i et sæt til min Alba.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så fint. Håber du får fat i et sæt ;-)
      Kh. Mette

      Slet