søndag den 24. august 2014

Lækre nyheder til dem med kreative fingre

Jeg er en af dem, som venter med spænding på det nye katalog fra Stof&Stil. Jeg er også en af dem, som er SÅ træt af, at stof 2000 har valgt at lade være med at lave kataloget, men i stedet sender små nyhedsmails med ideer osv. ud i stedet for. Det er altså lidt trist. Men jeg kan da så glæde mig over, at Stof&Stil stadigvæk laver deres kataloger. Jeg kan sidde med dem læææænge og finde dem frem igen og igen og få nye ideer. Jeg er også sådan en, som godt kan lidt at have overblik over, hvilke stoffer der kommer, og også en lille "indkøbsliste" med, når jeg tager ud og handler stof. I det nye er der en masse lækre sager, som jeg helt sikkert skal afprøve. Det er mest børnetøj jeg syr, og denne gang er det også mest børnetøjet, der har fanget mig.

 
   
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar