torsdag den 24. januar 2013

Smukke smykker

Jeg fik et par fingerringe og et armbånd fra Izabel Camille i julegave, og jo mere jeg ser på de smykker, jo gladere bliver jeg for dem. De er simpelthen så fine, og jeg må bare eje et par øreringe også. Problemet er bare at vælge hvilke, for der er rigtig mange flotte.
Izabel Camille Lotus ring i oxideret sterlingsølv - A4006SOBR
Min nye fingerring


 
Izabel Camille Lotus øreringe i oxideret sterlingsølv - A1032SOBR
 
Måske skulle det være dette par....
 
Izabel Camille Superstar øreringe i oxideret sterlingsølv - A1016SOBR
-eller dette par....
 
 
Izabel Camille Lily øreringe i oxideret sterlingsølv - A1042SOBR
-eller måske dem her...
 
 
Ja det er altså meget svært at vælge. Og når man kigger på alle de fine smykker, får man bare lyst til at købe endnu flere skønne sager....
 



 
 
 


 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar