tirsdag den 29. januar 2013

Kageglad

Vi er nogle her i huset, som er lidt kageglade. Heldigvis har vi fået lov til at teste nogle forskellige lækre sager fra Odense marcipan. Vi har bl.a. Fået et par pakker Odense kokosdrøm, og det var lige det, der skulle afprøves her til aften. Det er godt nok nemt! Man klipper bare hul i posen. Så kommer der en tylle frem. Så sætter man kagerne på bageplade, ind i ovnen ca. 15-20 min. Og det var det. Så er de klar. Jeg venter lige nu på, at de bliver kolde, så jeg kan dyppe bunden i chokoladen, der også fulgte med fra Odense marcipan. Oscar var min hjælper i projektet, og jeg synes, at han klarede det super fint.

Se de lækreste opskrifter på bl.a. Fastelavnsboller på: http://www.odense-marcipan.dk


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar