onsdag den 4. april 2012

Jeg har købt noget stort

Noget virkelig stort. Jeg har længe gerne ville have et drivhus, og det har jeg så nu! Jeg har købt et ret stort et, for hvis man skal have drivhus, kan man vel ligeså godt få et ordenligt et, når nu man er igang. Mit drivhus skal ikke bare huse planter. Det skal også fungere som en lille havestue. Derfor valgte jeg et på 11,5 kvadratmeter med dobbeltdøre. Igår og i forgårs var min far her for at hjælpe manden min med at lægge fliser og støbe fundament. Det er skam også samlet og ligger klar på græsplænen til at blive sat sammen. Uhh...hvor jeg glæder mig, til det står færdig og fint. Det bliver SÅ hyggeligt at gå og plante og indrette.


   
            Sådan ser det ud. I må vente med billeder af mit. Dette er lånt på Hageweb.no

2 kommentarer:

  1. Ihh, hvor lækkert. Jeg drømmer også om et drivhus i vores have. Syntes det ville være så hyggeligt at sidde og drikke morgenkaffen derinde mellem blomster og tomater :o) God fornøjelse med det :o)

    SvarSlet
  2. 1000 tak for det. Det der med at sidde mellem tomater og blomster og drikke en kop kaffe er også lige det, der tiltaler mig rigtig meget. Det er simpelthen SÅ hygge!! Jeg skal bare lige finde ud af, hvordan det skal stå, for at det bliver allerbedst. Det kommer jo nok først, når det er sat op, og man kan gå indenfor og se, hvor meget plads der egentlig er.
    Ihh...som jeg da glæder mig :)
    Kh Mette

    SvarSlet