torsdag den 23. juni 2011

Fut fut futter....

Jeg har været igang med at sy futter. Jeg tegnede mønstret efter et par, som jeg havde i forvejen, og gik så igang. Det er virkelig så skønt at arbejde i skind. Jeg havde længe haft en masse flotte bånd til at ligge, og vidste ikke helt, hvad jeg skulle bruge dem til. Så kom jeg i tanke om, at de kunne bruges som dekoration på futterne. Resultatet er blevet rigtig godt synes jeg. De er lige, som jeg havde forestillet mig, og der er da også allerede blevet foræret et par væk til en veninde, hvis pige liiiige stod og manglede nogle nye.






2 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er de fine, hvis du engang får tid ville det være dejligt hvis du vil dele opskriften;)
    mvh PisserendensPippi

    SvarSlet
  2. Tak for det :O) Jah... der er faktisk ikke rigtig en opskrift. Jeg har bare lavet dem ud fra et par jeg havde købt engang. Det er nok den nemmeste måde at få et mønster på. Man kan evt. sprætte et par op og tegne efter.. ;o)
    Kh Mette

    SvarSlet