tirsdag den 29. oktober 2013

Loppefund før og efter

Da jeg snusede rundt på et af de større loppemarkeder i Aalborg her i sommers, fandt jeg pludselig noget, som jeg havde ledt efter længe. Nemlig sådan en lille hyldeting med spejl i. Jeg har jo en datter, som bruger det meste af sin tid på at klæde sig ud, putte spænder i håret og hoppe og danse rundt. Derfor var det så oplagt, at hun skulle have sådan en fin spejlhylde inde på værelset. Så da jeg så spejlet, styrtede jeg nærmest over til boden og fik det for næsten ingen penge. Ja man kan godt sige, at det var en af de loppedage, hvor jeg følte, at jeg havde lavet en rigtig god handel. Der er sket en del, fra jeg købte det til nu, for det trængte lige til en kærlig hånd, tapet og en klat maling, inden det flyttede ind på tøseværelset. Nu hænger det derinde, og bliver brugt flittigt hver dag.

                                 

    

    

                            

                                

                                     

                                   

                               

                                   

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare blevet tøselækkert... Det er så rart når man endelig finder det man ledte efter

    SvarSlet
  2. Sikke flot det blev. Det er utroligt hvad kreativitet, maling og tapet kan gøre. 😄😄😄

    SvarSlet