lørdag den 12. februar 2011

Hov, er jeg på nu???...

Hmmm.... Ja, så sidder man her og har pludselig en blog. Jeg ved ikke helt, hvad der vil komme af indlæg på bloggen, men det vil mest komme til at handle om mig og mit liv med min kæreste og vores to skønne bassebørn. -Og selvfølgelig også en del om den krea spire jeg har indeni. Den der giver mig nye ideer hele tiden. Ideer til skønne ting som på mange måder gør mit liv smukkere.... Jeg elsker at være kreativ. Lave mange forskellige ting med mine hænder. Det er sådan jeg slapper af og kobler fra, når hverdagen bliver liiidt for travl. Jeg håber, at der er nogen derude et sted, som har lyst til at følge med på bloggen, og kan bruge nogle af de ideer, som jeg gerne deler.

2 kommentarer:

  1. Velkommen til. Er sikker på at du bliver glad for bloglandet, der er nemlig dejligt at være. Glæder mig til at følge din Kreaverden. man får produceret mange flere ting fordi det er så sjovt at smække dem på bloggen.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke
    Mange tak for det. Jeg var lige inde at kigge lidt hos dig. Dejlig blog du har. Den vil jeg også til at følge med på :O)Det er super skønt at klikke rundt her i blogland, og se alle de skønne ting folk laver. Dejligt med noget fint at se på og noget inspiration til selv at få lavet noget.
    Kh Mette

    SvarSlet